Alla inlägg den 1 november 2013

Av Johanna Andersson - 1 november 2013 11:49

  

Jag Saknar Australien! Jag saknar människorna, miljön, värmen, allt ! Leva med flera människor, resatill olika ställen och träffa olika människor hela tiden är ett liv som jag älskar. Jag älskade att vara i Australien, jag kände mig hemma där ! Jag vet inte om det är själva Australien eller om de är själva miljön som man var omgiven i, men jag har aldrig mått så bra som jag gjorde då!

Om mina vänner läser detta, ta inte illa upp för detta är som jag känner, hur jag vill uttrycka mig och hur jag vill leva.
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, jag känner mig inte hemma här jag är nu, jag känner mig som ett djur innestäng med människor som jag inte vet om jag trivs med eller med sakerna som vi gör. Jag skyller inte på mina vänner, för det är mit eget fel också men jag vill kunna skaka om människorna i min omgivning och bara skrika sen gå där ifrån. Jag vill inte fastna i samma cirkel i resten utav livet, jag vill inte jobba på ett jobb jag inte ens trivs med och ens enda avslappning är alkoholen på helgerna må dåligt dagen efter man har supit sig nitad sen samma sak dagen efter, dricka, må dåligt. Jag vill leva fritt, göra olika saker, levai olika kulturer, leva i olika miljöer, lära mig saker om andra jag inte känner och kunna göra exekt vad jag känner för. But gues what, its just a dream, so they say.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Never let the dark take over the light in youre life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards